O mnie

Od ponad 12 lat jestem związany z branżą nieruchomości komercyjnych. Od początku tej przygody miałem okazję zdobywać doświadczenie w PR, komunikacji korporacyjnej i marketingu w czołowych firmach tego sektora rynku. Miałem okazję pracować przy projektach związanych z biurowcami, budynkami mixed-use, centrami handlowymi i mieszkaniami.

Echo Investment

Zaczynałem jako PR-owiec w Echo Investment, czyli u ówczesnego największego polskiego dewelopera, a płynne przejście na stronę PR umożliwiło mi ponad 7-letnie doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie zdobywane m.in. w „Gazecie Wyborczej”, miesięczniku „Charaktery” i różnych tytułach grupy Axel Springer.

8 lat pracy w Echo pozwoliło mi doskonale poznać świat PR, zasady komunikacji i cały rynek nieruchomości, jego zasady, otoczenie i reguły. Wtedy też rozbudowałem sieć kontaktów, zarówno branżowych, jak i dziennikarskich i byłem gotowy do dalszego etapu mojej kariery.

Globalworth

Od 2019 roku byłem związany z firmą Globalworth – jednym z największych inwestorów biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej, który oprócz wielu znanych biurowców w swoim polskim portfolio posiada budynki mixed-use, takie jak warszawska Hala Koszyki czy wrocławska Renoma.

Ponad czteroletnią przygodę w Globalworth rozpocząłem jako PR Manager, aby w ciągu 1,5 roku realizowania wymagających zadań osiągnąć najpierw stanowisko Senior PR & Marketing Managera, a po kolejnym roku jako Dyrektor Marketingu i Komunikacji odpowiadać za wszystkie działania PR, komunikacyjne i marketingowe firmy Globalworth w Polsce. Było to możliwe z pomocą 7-osobowego zespołu, który udało mi się zbudować w ciągu ostatnich 2 lat. Dzięki wspólnej, kreatywnej pracy mieliśmy okazję realizować niezwykłe kampanie wizerunkowe, akcje marketingowe i nieszablonowe projekty PR.

Nagrody i wyróżnienia w dziedzinie PR i marketingu

Wiele z tych działań jak „Otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” zostało wyróżnionych w najważniejszych konkursach branżowych w Polsce i Europie. Za wspomniany projekt odebrałem m.in. dwie statuetki „Złote Spinacze”, czyli PR-owe Oscary oraz główną nagrodę w konkursie PRCH Retail Awards 2022. Wielkim sukcesem była też nominacja za ten projekt w konkursie SABRE Awards w Londynie – największym na świecie konkursie PR.

Projekty i kampanie prowadzone przeze mnie i mój zespół zdobywały najważniejsze nagrody m.in. w MIXX Awards – czołowym konkursie digitalowo-marketingowym w Polsce. Miałem zaszczyt odbierać na scenie dwie nagrody za wspólny projekt Globalworth i Erbud realizowany w Koszykach podczas gali Effie Awards – polskiej edycji największego konkursu marketingowego na świecie.

Nieszablonowe kampanie i projekty marketingowe

W trakcie mojej kariery realizowałem również wiele ciekawych projektów marketingowych, które były nie tylko przykładem nowatorskich działań, ale również udanej współpracy z partnerami zewnętrznymi, m.in. z agencją Urban Jungle.

Przykładem są m.in. kampania The Gallery of Peculiar Offices  – niepowtarzalny przykład połączenia pracy ilustratorów z materiałami marketingowymi, a także projekt Tenant Manuals – internetowe przewodniki na najemców budynków biurowych, które są doskonałym przykładem nieszablonowego podejścia do materiałów sprzedażowych.

Jednym z ostatnich projektów, które miałem okazję współtworzyć był projekt A.I. JANE – pierwsze w branży nieruchomości wdrożenie narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które wykorzystuje AI do zrewolucjonizowania codziennej pracy.

Wszystkie te sukcesy były możliwe dzięki ciężkiej pracy, pasji, doświadczeniu i odwagi do realizowania nieszablonowych projektów.

Doświadczenie korporacyjne i biznesowe

Pracując przez 12 lat w największych firmach w branży nieruchomości komercyjnych miałem okazję doskonale poznać korporacyjne otoczenie biznesowe, prowadzić działania marketingowe i wizerunkowe dla najbardziej rozpoznawalnych biurowców, a także prowadzić marketingowo projekty retailowe / mixed-use z Halą Koszyki na czele. Doskonale znam również potrzeby najemców biurowych i handlowych, a także wyzwania związane z eventami.

Czas na Global PR!

Obecnie swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuję pod własnym szyldem jako Global PR, oferując kompleksowe usługi z obszarów PR, komunikacji, marketingu. Zachęcam również do korzystania z oferowanych szkoleń i usług konsultingowo-doradczych.

© 2023 All Rights Reserved.